Funkcionalnosti

Projektno vodenje in analitika

  • Organizacija projekta na več ravneh,
  • identifikacija kritičnih točk projekta in sprotno obveščanje odgovornih,
  • izpis gantograma, ki se prilagaja trenutnemu statusu projekta,
  • vodenje dela tako notranjih kot zunanjih izvajalcev,
  • analiza projektov po treh ravneh (načrt, realizacija, faktura),
  • načrtovanje in spremljanje projekta po tipu dela (administracija, analiza, izobraževanje, testiranje …),
  • spremljanje razlogov/vzrokov v primeru odstopanja od načrtov,
  • načrtovanje in spremljanje projekta po lokacijah dela (na sedežu podjetja, doma, pri stranki …),
  • vodenje reklamacij,
  • celovit pregled vseh pomembnih kazalnikov posameznega modula
  • pregled načrtovane kadrovske zasedenosti,
  • analiza učinkovitosti kadra,
  • analiza kadra po tipu dela (načrtovano/realizirano/fakturirano).

CRM

  • Evidenca in spremljanje poslovnih partnerjev (naročniki, dobavitelji, partnerji),
  • spremljanje in vodenje poslovnih priložnosti,
  • spremljanje in vodenje aktivnosti po priložnostih,
  • spremljanje priložnosti po prodajalcih,
  • dodeljevanje aktivnosti,
  • priprava poročil tudi v grafični obliki,
  • možnost izvoza poročil v različnih formatih (Excel, html, e-pošta),
  • možnost uvoza in izvoza podatkov,
  • vodenje ponudb.

Interna sistemska podpora

  • Vodenje časa sprejema, posredovanja in zaključka zahtevka (merjenje odzivnega časa),
  • vodenje po strukturi projekta in organizacijski enoti uporabnika,
  • voden delovni tok reševanja zahtevka.

Kompetence zaposlenih

  • Kompetenčno središče (evidenca certifikatov in drugega znanja).

Izobraževanje zaposlenih

  • Plan izobraževanj za zaposlene,
  • izvedba planiranih izobraževanj,
  • načrtovanje izobraževanja in spremljanje realizacije.

Help desk modul

  • Baza znanja (navodila, tehnična pomoč, odgovori na pogosta vprašanja ...),
  • vodenje časa sprejema, posredovanja in zaključka zahtevka (merjenje odzivnega časa),
  • vodenje po strukturi projekta in organizacijski enoti uporabnika,
  • voden delovni tok reševanja zahtevka.

Podpora >>